Velkommen til The Dragonfell Tribe sitt tilholdsted!
Du er ikke en registrert bruker hos oss, for å bli det trykk her for eller

Soldatsøknad: Vibah

Discussion in 'Søknadsforum' started by TDT, May 21, 2017.

1. TDT

TDT Well-Known Member

Member Name Vibah

Rutene man fyller ut kan utvides med å dra i hjørnet!

Fortell litt om deg selv!
    Navn i virkeligheten: Kai Roger Holm

Hvor kommer du fra? Porsgrunn

Alder: 27

Fortell litt om deg selv(jobb,student o.l) Hei, jeg er kjekk ung mann fra porsgrunn som er level 27 snart level 28 i slutten av juli måned.Jobber som stillasbygger på rafnes industriområde.På min fritid liker jeg å trene å holde meg i god form samtidig være sosial med venner osv.

World of Warcraft info:

Navn på karakteren din: Vibah

Klasse:
    Mage

Din rolle:
    Caster DPS

Offspec rolle:
    Healing

Armory link: https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/kazzak/vibah

Alternativ karakter link: https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/kazzak/draim

Kan du raide mandag og onsdag fra 18:45 til 23:00? Yes

Om vi velger å raide tirsdag for å ta ned en boss, passer det? Yes

Hva har du raidet før? Jeg har raidet det meste opp imellom alle de 10 åra jeg har spilt på et hardcore nivå og semi hardcore nivå.Er vel bare Nighthold mythic jeg ikke har fullført helt nå.

Hvordan forbereder du deg til raid? Jeg leser opp boss fights - Youtube - Forums osv ..

Hvorfor valgte du dine nåværende professions?(Dette vil være relevant i Legion)

Enchanting

Jewelcrafting

Hva forventer du av The Dragonfell Tribe og oss som en raidgruppe? Jeg forventer vell at vi skal ha progress å at vi alle i raid gruppa har et felles mål om å cleare så godt vi kan i et raid content.

Hvorfor skal vi ta inn nettopp deg i vår raidgruppe? Jeg har god erfaring med mythic raiding - Jeg kan spille classene jeg spiller veldig bra,Jeg opprettholder Attendance kravet - Og har ekstrem passion for dette spillet å få oppleve PvE delen.Derfor har jeg riktig mindsett for å pushe meg selv til å yte og maksimere i raid osv.

Generelt:

Hvilken pc spesifikasjoner og internett tilkobling har du? Intel Core i5-6400 CPU @ 2.70ghz 16GB RAM GTX1080I
    Internetten er ultra bra aldri hatt problemer med den en eneste gang so far.

Hvilke andre guilds du har vært i, og hvilken rolle hadde du der? Har jo tidligere raidet i denne guilden,så dere kjenner til meg fra før.For øyeblikket raider jeg Late night med priesten min,ellers har jeg stort sett bare vært social og gjort massevis av Heroic NH osv.

Hvorfor forlot/forlater du din forrige guild? Jeg savner virkelig å raide hvor vi har bra progress og den store plussen er med norske folk også.Jeg forlater en social spot for å raide fast igjen.

Har du raidet end-game i noen andre MMO'er? No

Hvis ja hvilken mmo?

Kjenner du noen i guilden fra før? Yes
    Vis Ja, Hvem ? Ikke irl - men sa ja fordi har vært der tidligere :p

Hvordan fant du fram til oss(forum, ingame, google etc.)? Tradechat

Hvorfor vil du være i The Dragonfell Tribe? jeg vil være en del av dette teamet igjen - pga raide med norske folk har vært et stort savn - Dere har bra progress - Bra ledere i guilden - sosiale er veldig bra i TDT - Og veit at vi deler det samme felleskapet om å cleare alt på høyeste nivået.

Hva kan du tilføre The Dragonfell Tribe? Stabilitet på attendance - 100% updated på main og main alt.Erfaring fra tidligere mythic raiding.Og en stor porsjon mer voksenhet en tidligere :).Stort fokus på å bidra til at vi skal klare å progresse i de raid contenta blizz kaster mot oss :D.

Vil også legge til :
    Jeg vil jo helst spille som holy priest - Men ser at dere trenger Mage.Så jeg er villig til å Maine Mage om det er mer aktuelt å in big need for dere.Så gjør jeg det.Dere kjenner meg jo fra den charen tidligere.

Så til slutt takk for at dere tar dere tid til å lese denne appen.Så får jeg bare krysse fingrene for at det åpner seg mulighet til comeback i TDT.

Over og ut
    Vibah

2. Karadim

Karadim Guild Master

Beklager, denne blir avslått.

Share This Page