Velkommen til The Dragonfell Tribe sitt tilholdsted!
Du er ikke en registrert bruker hos oss, for å bli det trykk her for eller

Soldatsøknad: Vibah

Discussion in 'Søknadsforum' started by TDT, May 21, 2017.

1. TDT

TDT Well-Known Member

Member Name Vibah

Rutene man fyller ut kan utvides med å dra i hjørnet!

Fortell litt om deg selv!
    Navn i virkeligheten: Kai Roger Holm

Hvor kommer du fra? Porsgrunn

Alder: 27

Fortell litt om deg selv(jobb,student o.l) Hei, jeg er kjekk ung mann fra porsgrunn som er level 27 snart level 28 i slutten av juli måned.Jobber som stillasbygger på rafnes industriområde.På min fritid liker jeg å trene å holde meg i god form samtidig være sosial med venner osv.

World of Warcraft info:

Navn på karakteren din: Vibah

Klasse:
    Mage

Din rolle:
    Caster DPS

Offspec rolle:
    Healing

Armory link: https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/kazzak/vibah

Alternativ karakter link: https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/kazzak/draim

Kan du raide mandag og onsdag fra 18:45 til 23:00? Yes

Om vi velger å raide tirsdag for å ta ned en boss, passer det? Yes

Hva har du raidet før? Jeg har raidet det meste opp imellom alle de 10 åra jeg har spilt på et hardcore nivå og semi hardcore nivå.Er vel bare Nighthold mythic jeg ikke har fullført helt nå.

Hvordan forbereder du deg til raid? Jeg leser opp boss fights - Youtube - Forums osv ..

Hvorfor valgte du dine nåværende professions?(Dette vil være relevant i Legion)

Enchanting

Jewelcrafting

Hva forventer du av The Dragonfell Tribe og oss som en raidgruppe? Jeg forventer vell at vi skal ha progress å at vi alle i raid gruppa har et felles mål om å cleare så godt vi kan i et raid content.