Velkommen til The Dragonfell Tribe sitt tilholdsted!
Du er ikke en registrert bruker hos oss, for å bli det trykk her for eller

Soldatsøknad: pexz

Discussion in 'Søknadsforum' started by TDT, Apr 1, 2017.

1. TDT

TDT Well-Known Member

Member Name pexz

Rutene man fyller ut kan utvides med å dra i hjørnet!

Fortell litt om deg selv!
    Navn i virkeligheten: Eirik Erdal

Hvor kommer du fra? Tromsø

Alder: 29

Fortell litt om deg selv(jobb,student o.l) Student i Narvik på byggingeniør med kjerring og unge. Når ungen er i seng blir d litt gaming siden jeg ikke har så mye annet å ta meg til i Narvik

World of Warcraft info:

Navn på karakteren din: pexz

Klasse:
    Druid

Din rolle:
    Physical DPS

Offspec rolle: Tank

Armory link: http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/Pexz/simple

Alternativ karakter link:

Kan du raide mandag og onsdag fra 18:45 til 23:00? Yes

Om vi velger å raide tirsdag for å ta ned en boss, passer det? Yes

Hva har du raidet før? Drev sist med aktiv raiding i frozen throne og når wow var nytt i ærverdige mc og neltharions lair

Hvordan forbereder du deg til raid? Mater ungen så det ikke blir så mye mas

Hvorfor valgte du dine nåværende professions?(Dette vil være relevant i Legion)
    Herbalism

Alchemy

Hva forventer du av The Dragonfell Tribe og oss som en raidgruppe? Progress i mythics

Hvorfor skal vi ta inn nettopp deg i vår raidgruppe? Fordi jeg er rutinert. akkurat nå føler jeg at jeg kjører nighthold HC i håp om å få titanforged for å få upgraded gearet. kanskje bedre å finne mythic guild.

Generelt:

Hvilken pc spesifikasjoner og internett tilkobling har du? har en dell arbeidspc med intel xenon, ssd disk og desverre ett 3d designer kort, (nvidia quadro) bra for tegneprogrammer til hus men merkes på f.eks botanist der det er mye visuals som skjer. Skal byttes.
    50mbits linje, 1000 fra høsten når fibern kommer i veggen

Hvilke andre guilds du har vært i, og hvilken rolle hadde du der? har maina både rogue, warlock og paladin. druid og priest i pvp.

Hvorfor forlot/forlater du din forrige guild? har ikke vært i noen på lenge

Har du raidet end-game i noen andre MMO'er? No

Hvis ja hvilken mmo?

Kjenner du noen i guilden fra før? No
    Vis Ja, Hvem ?

Hvordan fant du fram til oss(forum, ingame, google etc.)? googlet etter norsk raiding guild på kazzak

Hvorfor vil du være i The Dragonfell Tribe? Fordi dere er norsk og jeg er så langt jeg kan komme uten mythic progression

Hva kan du tilføre The Dragonfell Tribe? en ringrev fra nord-norge

2. Karadim

Karadim Guild Master

Hei! Denne blir avslått. Vi ser etter raidere som har mythic erfaring på det nivået vi er på nå, eller eksepsjonelle ranged classes.

Karadim

Share This Page