Velkommen til The Dragonfell Tribe sitt tilholdsted!
Du er ikke en registrert bruker hos oss, for å bli det trykk her for eller

Soldatsøknad: Paradox

Discussion in 'Søknadsforum' started by TDT, Jun 15, 2017.

1. TDT

TDT Well-Known Member

Member Name Paradox

Rutene man fyller ut kan utvides med å dra i hjørnet!

Fortell litt om deg selv!
    Navn i virkeligheten: Eirik Lågeide

Hvor kommer du fra? Ålgård

Alder: 18

Fortell litt om deg selv(jobb,student o.l) Elev på siste året vgs, spiller aktivt så ofte som jeg kan, noe som kanskje kan være bittelitt for mye (hehe), jobber foreløpig tirsdager 17-20 og torsdager 19-20:30 (etter sommerferien)

World of Warcraft info:

Navn på karakteren din: Paradoxicus

Klasse:
    Mage

Din rolle:
    Caster DPS

Offspec rolle:
    Caster DPS

Armory link: https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/kazzak/paradoxicus

Alternativ karakter link: https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/kazzak/paradoxus (skal levle og geare asap)

https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/kazzak/paradoxys

Kan du raide mandag og onsdag fra 18:45 til 23:00? Yes

Om vi velger å raide tirsdag for å ta ned en boss, passer det? No

Hva har du raidet før? SoO 10+25HC (før mythics kom) Highmaul HC + litt mythic, BrF, HfC 12/13 HC Nighthold HC 10/10, Mythic 1/10 (guilden sluttet å raide mythic)

Hvordan forbereder du deg til raid? Passer på at jeg har alt jeg trenger av pots, flasks, runes, eventuelle gems og enchants slik at jeg kan equippe det jeg har lootet, har rett talents, leser meg opp på encounters så ofte som jeg kan i løpet av uken, leser ofte flere ganger rett før raids og gjør meg mentally prepared til å raide.

Hvorfor valgte du dine nåværende professions?(Dette vil være relevant i Legion)

Enchanting

Tailoring

Hva forventer du av The Dragonfell Tribe og oss som en raidgruppe? En dedikert og aktiv guild som er vennlig og sosial, og som raidgruppe forventer jeg seriøshet, dedikasjon og folk som ikke gir opp uansett hvor mye det kan kreve av dem.

Hvorfor skal vi ta inn nettopp deg i vår raidgruppe? Fordi jeg er en aktiv og dedikert raider som hører godt på hva raidleaderen sier, er fleksibel, kan strats på forhånd (med mindre det er strats som guilden lager selv, da husker jeg disse og følger strengt.)

Hvis søknaden om raidmedlem ikke blir godkjent, kan jeg godt akseptere å kun være social i guilden, og heller raide på et annet tidspunkt :)

Generelt:

Hvilken pc spesifikasjoner og internett tilkobling har du? AMD FX-6350 6-core 3,9 GHz prosessor
    MSI 990FXA-GD65, Socket-AM3+
    XFX Radeon HD 7870 2GB GDDR5
    Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9

40/40 fiber fra Altibox

Hvilke andre guilds du har vært i, og hvilken rolle hadde du der? I Korpens Skugga (outland) - Core raider og etterhvert raid leader + officer - Resto druid

Vincible (darksorrow) - Core raider - Resto druid/feral druid

Braccae Asinae (kazzak) - Core raider - fmage

Hvorfor forlot/forlater du din forrige guild? Guilden er veldig inaktiv og holder på å dø (gikk fra 30 raiders til 11 på litt over to uker), flere raids som blir innstilt pga. mangel på oppmøte, de nekter å gjøre mer raiding enn 1 dag i uka og kun HC pga. guilden består for det meste av fedre som ikke har tid til raiding. Jeg vil bytte guild slik at jeg får en mer aktiv guild, og noen som er mer dedikerte til raiding enn den jeg nå er i.

Har du raidet end-game i noen andre MMO'er? Yes

Hvis ja hvilken mmo? spilte litt endgame shaiya en stund da jeg var yngre, vet ikke helt om dette kan telles som relevant men er jo mulig

Kjenner du noen i guilden fra før? No
    Vis Ja, Hvem ?

Hvordan fant du fram til oss(forum, ingame, google etc.)? søkte litt rundt på diverse norske guilds på kazzak på wowprogress

Hvorfor vil du være i The Dragonfell Tribe? Fordi jeg ønsker en sosial og aktiv guild, der jeg ikke kan slite med å gjøre det jeg vil om det er dungeons, achievements eller raids, og mest fremfor alt blir det ganske greit å kunne snakke norsk i voicechat igjen, forrige guildene var svenske :p

Hva kan du tilføre The Dragonfell Tribe? Hjelp til de som trenger det, vennlighet, være seriøs når det behøvs, sosial aktivitet, dedikasjon, og ganske mange timer erfaring.

2. Karadim

Karadim Guild Master

Akseptert, whisper Karadim, Nibblets, Xacuraga, Eccentric, Eratype eller Eleaenor for invite.

Velkommen!

Share This Page