Velkommen til The Dragonfell Tribe sitt tilholdsted!
Du er ikke en registrert bruker hos oss, for å bli det trykk her for eller

Soldatsøknad: Flintfist

Discussion in 'Søknadsforum' started by TDT, Jun 13, 2017.

1. TDT

TDT Well-Known Member

Member Name Flintfist

Rutene man fyller ut kan utvides med å dra i hjørnet!

Fortell litt om deg selv!
    Navn i virkeligheten: Marius

Hvor kommer du fra? Sandefjord

Alder: 31

Fortell litt om deg selv(jobb,student o.l) Jeg er da 31 år gammel fra Sandefjord og jobber som IT-ansvarlig for en bedrift. Driver med litt selvstudie på siden og leser meg opptil diverse sertifiseringer.
    Har da en lidenskap for å game, og har spilt wow siden beta men med noen pauser selvsagt. Utenom dette går det en del i overwatch, D3, SC2 og diverse spill på steam.

World of Warcraft info:

Navn på karakteren din: Flintfist

Klasse:
    Mage

Din rolle:
    Caster DPS

Offspec rolle:
    Physical DPS

Armory link: https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/argent-dawn/flintfist

Alternativ karakter link: https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/argent-dawn/wohenqiang

https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/argent-dawn/harford

Kan du raide mandag og onsdag fra 18:45 til 23:00? Yes

Om vi velger å raide tirsdag for å ta ned en boss, passer det? Yes

Hva har du raidet før? Har da raidet siden vanilla wow. Eventyret startet på Burning-blade hvor jeg raidet i "Harbringers of death" Før vi migrerte over til Balnazzar og byttet da navn til "Phoenix Flame" Vi var vel topp guildet på serveren frem til Naxx. Spilte da rogue på den tiden.

TBC: Karazhan og SSJ før det ble en pause da jeg var ganske utbrent etter vanilla wow med raiding 5 dager i uka.

WOTLK:
    Var da horde på Balnazzar i guildet "Esoteric" hvor jeg spilte resto shaman og vi herjet løs i ICC. Vi var vel 2 guildet på serveren da.

Cataclysm:
    Guildet gikk da litt fra hverandre og her ble det casual gaming for det meste.

Pandaria:
    Var i et guild med venner og vi raidet hc/mythic SOO. Rakk da desverre ikke Garrosh før patch kom ut så da ble det ikke noen cutting edge.

WoD:
    Guildet datt fra hverandre og var da social i et guild og spilte mer eller mindre casual og heroic raiding bare.

Legion:
    7/7 mythic (Da dette ble gjort etter NH kom ut)
    8/10 Mythic ( 7 med mage, da guildet trengte dh så jeg rerollet)

Hvordan forbereder du deg til raid? Sørger for å ha spist og eventuelt ha mat klart skulle jeg bli sulten i et raid. Drikke har jeg klart, vært på do etc sånn at det ikke blir noe hinder. Sørger for å ha nok mat ingame, pots, flasks og har char parkert foran raid instance til start slik at jeg er klar til å begynne når invites blir sendt ut.

Hvorfor valgte du dine nåværende professions?(Dette vil være relevant i Legion)
    Herbalism

Mining

Alchemy

Engineering

Leatherworking

Tailoring

Hva forventer du av The Dragonfell Tribe og oss som en raidgruppe? Forventer at folk møter til raids og at vi pusher på for å få ned bossene utenom altfor mye raging over discord/teamspeak, og generelt ha det morro mens vi pusher på videre gjennom content.

Hvorfor skal vi ta inn nettopp deg i vår raidgruppe? Jeg har god erfaring med raiding, lærer meg mechanics ganske fort og gjør det som trengs for å få ned bossen slik at vi kan komme oss videre til neste. Holder meg ganske så rolig og holder et muntert humør, selv etter dagevis med wiping som er å forvente med progression.

Generelt:

Hvilken pc spesifikasjoner og internett tilkobling har du? Internett: 500/500 mb fra Lyse.

PC:
    GTX 1080
    32gb ram
    I7 4.2 ghz quadcore

Så lag er ikke noe jeg sliter med.

Hvilke andre guilds du har vært i, og hvilken rolle hadde du der? Har vel forsåvidt svart på denne tidligere.
    Men som mains har jeg da spilt, Rogue, Fury Warr, Resto shaman, Havoc DH, Frost/fire Mage.

Hvorfor forlot/forlater du din forrige guild? 4-5 dager i uken med raiding ble litt i meste laget for meg så steppet da ned på raidinga, noe som ikke var så populært der.

Har du raidet end-game i noen andre MMO'er? Yes

Hvis ja hvilken mmo? SWTOR - Dette var ikke like gøy som wow gitt.

Kjenner du noen i guilden fra før? No
    Vis Ja, Hvem ? Kan hende jeg kjenner noen fra Vanilla eventuelt da dere spilte på Balnazzar også.

Hvordan fant du fram til oss(forum, ingame, google etc.)? Wowprogress

Hvorfor vil du være i The Dragonfell Tribe? Jeg liker godt raidtidene deres da dette passer meg perfekt og er ikke for hardcore. Et norskt guild er noe jeg har vært på utkikk etter en stund nå. En annen grunn er da også, at dere spiller horde og alliance er ikke like gøy.

Hva kan du tilføre The Dragonfell Tribe? Jeg er ganske aktiv med wow og hjelper til med mythic keys, farming av bacon og annet matriale til raiding.

2. Karadim

Karadim Guild Master

Akseptert, whisper Karadim, Nibblets, Xacuraga, Eccentric, Eratype eller Eleaenor for invite.

Velkommen!

Share This Page