Velkommen til The Dragonfell Tribe sitt tilholdsted!
Du er ikke en registrert bruker hos oss, for å bli det trykk her for eller

Soldatsøknad: Flintfist

Discussion in 'Søknadsforum' started by TDT, Jun 13, 2017.

1. TDT

TDT Well-Known Member

Member Name Flintfist

Rutene man fyller ut kan utvides med å dra i hjørnet!

Fortell litt om deg selv!
    Navn i virkeligheten: Marius

Hvor kommer du fra? Sandefjord

Alder: 31

Fortell litt om deg selv(jobb,student o.l) Jeg er da 31 år gammel fra Sandefjord og jobber som IT-ansvarlig for en bedrift. Driver med litt selvstudie på siden og leser meg opptil diverse sertifiseringer.
    Har da en lidenskap for å game, og har spilt wow siden beta men med noen pauser selvsagt. Utenom dette går det en del i overwatch, D3, SC2 og diverse spill på steam.

World of Warcraft info:

Navn på karakteren din: Flintfist

Klasse:
    Mage

Din rolle:
    Caster DPS

Offspec rolle:
    Physical DPS

Armory link: https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/argent-dawn/flintfist

Alternativ karakter link: https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/argent-dawn/wohenqiang

https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/argent-dawn/harford

Kan du raide mandag og onsdag fra 18:45 til 23:00? Yes

Om vi velger å raide tirsdag for å ta ned en boss, passer det? Yes

Hva har du raidet før? Har da raidet siden vanilla wow. Eventyret startet på Burning-blade hvor jeg raidet i "Harbringers of death" Før vi migrerte over til Balnazzar og byttet da navn til "Phoenix Flame" Vi var vel topp guildet på serveren frem til Naxx. Spilte da rogue på den tiden.

TBC: Karazhan og SSJ før det ble en pause da jeg var ganske utbrent etter vanilla wow med raiding 5 dager i uka.

WOTLK:
    Var da horde på Balnazzar i guildet "Esoteric" hvor jeg spilte resto shaman og vi herjet løs i ICC. Vi var vel 2 guildet på serveren da.

Cataclysm:
    Guildet gikk da litt fra hverandre og her ble det casual gaming for det meste.

Pandaria: