Velkommen til The Dragonfell Tribe sitt tilholdsted!
Du er ikke en registrert bruker hos oss, for å bli det trykk her for eller

Borgersøknad: XLund95

Discussion in 'Søknadsforum' started by TDT, Jan 22, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TDT

TDT Well-Known Member

Member Name XLund95

Rutene man fyller ut kan utvides med å dra i hjørnet!

Fortell litt om deg selv!

Navn i virkeligheten: Ola Lund

Hvor du kommer fra: Engerdal Kommunde

Alder: 21

Hvem er du? (Fortell litt om deg selv): gjør d jeg kan så best som mulig
    Er ingen douche
    jobber til vanlig som tømrer i Engerdal kommune

med tanke på jobb så har jeg en 7-4 jobb hver dag... har fotballtreninger man-ons-fre så er som oftest tirsdag, torsdag og helger jeg får spilt. eller rekker jeg noe spilletid før treninger

er en hyggelig person som aldre kommer i konflikt og som godt kan hjelpe andre med quests hvis det trengs!

World of Warcraft info:

Navn på karakteren din: Lund
    link til hovedkarakteren din fra armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/Lund/simple

Hvilke andre guilds du har vært i, og hvilken rolle hadde du der? Har vært i en guild nå før men den var jeg kun med i bare for ha en guild å være med i... sender derfor søknad for å kunne være med i en god og mer professjonel guild!

Hvorfor forlot/forlater du din forrige guild? Forlater forrige guild pga at jeg ikke følte at jeg hadde noe særlig tilknytnig til den guilden

Hvorfor ønsker du å bli medlem av The Dragonfell Tribe? Vil for det meste spille cassual og vil gjerne kunne få spilt mythic raids

Generelt:

Om du kjenner noen i The Dragonfell Tribe fra før? Yes

Hvis ja, hvem? Rohgraht

Hvordan fant du fram til oss(forum, ingame, google etc.)? gjennom fetteren min Rohgraht

Hva forventer du av The Dragonfell Tribe? Forventer hyggelige spillere med spilleglede og som ønsker å delta i diverse raids

Hva kan du tilføre The Dragonfell Tribe? kan tilføre litt seriøsitet og hjelpe folk med quests eller dungeons eller hva det enn skulle være! :D

2. Karadim

Karadim Guild Master

Hei!
    Søknaden din er godkjent, whisper meg, Eratype, Xacuraga, Eccentric, Eleaenor eller Nibblets for invite!
    Velkommen! :D

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page