Velkommen til The Dragonfell Tribe sitt tilholdsted!
Du er ikke en registrert bruker hos oss, for å bli det trykk her for eller

Borgersøknad: Warscream

Discussion in 'Søknadsforum' started by TDT, May 14, 2017.

1. TDT

TDT Well-Known Member

Member Name Warscream

Rutene man fyller ut kan utvides med å dra i hjørnet!

Fortell litt om deg selv!

Navn i virkeligheten: Kristoffer Torkelsen

Hvor du kommer fra: Stavanger, men bor i Kristiansand

Alder: 24

Hvem er du? (Fortell litt om deg selv): Hyggelig og imøtekommende person, som jobber med små elektronikk og bruker fritiden på hunden og spilling :)

World of Warcraft info:

Navn på karakteren din: Warscream

Hvilke andre guilds du har vært i, og hvilken rolle hadde du der? Jeg var i seriøs guild i BC og WOTLK. Da jeg var main raider, men måtte ta pause fra seriøs spilling p.g.a skole utdannelse.

Hvorfor forlot/forlater du din forrige guild? Jeg forlot guilden min for å ta en pause fra wow og studere og har ikke søkt meg inn i en guild igjen etter det

Hvorfor ønsker du å bli medlem av The Dragonfell Tribe? Jeg ønsker å bli medlem i The Dragonfell Tribe for å kunne ha noen å snakke med, jeg er ganske ny og grinder veldig mye for tiden.

Generelt:

Om du kjenner noen i The Dragonfell Tribe fra før? Yes

Hvis ja, hvem? Jonas - Renevatio

Hvordan fant du fram til oss(forum, ingame, google etc.)? Har gjort mythic + med Jonas og andre i guilden

Hva forventer du av The Dragonfell Tribe? Jeg forventer å ha noen å kunne snakke med, grinding kan bli kjedelig med mindre man kan prate med noen :)

Hva kan du tilføre The Dragonfell Tribe? God stemning og positivitet

2. Karadim

Karadim Guild Master

Akseptert, whisper Karadim, Nibblets, Xacuraga, Eccentric, Eratype eller Eleaenor for invite.

Velkommen!

Share This Page