Velkommen til The Dragonfell Tribe sitt tilholdsted!
Du er ikke en registrert bruker hos oss, for å bli det trykk her for eller

Borgersøknad: Thomo

Discussion in 'Søknadsforum' started by TDT, Feb 4, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TDT

TDT Well-Known Member

Member Name Thomo

Rutene man fyller ut kan utvides med å dra i hjørnet!

Fortell litt om deg selv!

Navn i virkeligheten: Thomas Tjelta

Hvor du kommer fra: Lillesand, Bor i Kristiansand

Alder: 24

Hvem er du? (Fortell litt om deg selv): Jeg er en gutt på 24 år som bor i Kristiansand og for tiden studerer til å bli å bli lektorstudent.
    Har ikke spilt Wow på noen år og kom nylig tilbake til spillet etter at jeg har hørt mye bra om Legion.
    På fritiden er jeg er aktiv person som trener mye, elsker skjønnlitteratur og å bli kjent med nye mennesker fra alle bakgrunner.

World of Warcraft info:

Navn på karakteren din: Thomo
    link til hovedkarakteren din fra armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/Thomo/simple

Hvilke andre guilds du har vært i, og hvilken rolle hadde du der? Har ikke spilt på noen år.

Hvorfor forlot/forlater du din forrige guild? For tiden i en guild jeg ble invitert i tilfeldig, ønsker å joine en helnorsk guild med spillere jeg etter hvert kan utvikle meg sammen med.

Hvorfor ønsker du å bli medlem av The Dragonfell Tribe? Har fått ett inntrykk av at dette er en seriøst helnorsk guild med mange spillere fra Sørlandet. Kjenner fra før av Olav, som spiller Washcloth som "main".

Generelt:

Om du kjenner noen i The Dragonfell Tribe fra før? Yes

Hvis ja, hvem? Olav Søhagen : Washcloth

Hvordan fant du fram til oss(forum, ingame, google etc.)? Bekjentskap

Hva forventer du av The Dragonfell Tribe? Forventer en guild som er seriøs der man kan bli kjent med andre spillere for sosialisering og eventuelt utvikling innen raiding / andre deler av spillet framover i tid.

Hva kan du tilføre The Dragonfell Tribe? En hyggelig seriøs person med lang erfaring fra Wow.

2. Karadim

Karadim Guild Master

Akseptert, whisper en officer for invite! Velkommen!

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page