Velkommen til The Dragonfell Tribe sitt tilholdsted!
Du er ikke en registrert bruker hos oss, for å bli det trykk her for eller

Borgersøknad: Thomas Andersen

Discussion in 'Søknadsforum' started by TDT, Jan 20, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TDT

TDT Well-Known Member

Member Name Thomas Andersen

Rutene man fyller ut kan utvides med å dra i hjørnet!

Fortell litt om deg selv!

Navn i virkeligheten: Thomas Andersen

Hvor du kommer fra: Kommer fra Tysnes, Hordaland

Alder: 35 år

Hvem er du? (Fortell litt om deg selv): Heter Thomas Andersen, og bor på Tysnes. Har samboer og tre barn. Jobber i nordsjøen til vanlig. Og på friperioder så spiller eg på kveldene stort sett vis det ikke er andre ting på timeplanen. Har spilt wow i 10 år siden det kom ut, og warcraft 2 og 3 før den tid.
    Samboer spiller også, men har tatt en pause nå siden ho er under utdanning i Ambulansetjenesten.

World of Warcraft info:

Navn på karakteren din: Fatballs
    link til hovedkarakteren din fra armory: https://wowtrack.org/characters/EU/Doomhammer/Fatballs

Hvilke andre guilds du har vært i, og hvilken rolle hadde du der? The One Eyed Dragon er eg i for øyeblikket. Der var eg retri-Pala
    Var et greit sosialt guild der eg og samboer trivdes. Men nå har flere gitt seg, og guildet holder på å dø ut. Det er stort sett eg og 3-4 andre som er pålogget. Og nå har eg et ønske om å komme meg videre og kunne delta på et mer aktivt guild. Målet er å komme meg inn i et et raidingTeam på sikt og føle at eg er en del av laget.

Hvorfor forlot/forlater du din forrige guild? Guildet holder på å dø ut, og de klarer ikke å samle nok folk til å gjøre egne raid/Dungeons. Så det går mye tid i å vente, pug osv... Og når vi først har satt en timeplan så møter ikke alle opp. Og da er vi ikke nok til å kunne finne erstatter. Så eg har bare deltat på LFR og den slags i det siste.

Hvorfor ønsker du å bli medlem av The Dragonfell Tribe? Håper på å kunne være med i et team og kunne utvikle meg som spiller. Og kunne spørre om hjelp og tips uten å bli kalt noob. Så eg har letet etter et nytt guild noen uker og prøvd å sortere ut de som er mer seriøse. Og så snublet eg plutselig over guildet deres og ble interesert siden dette ser ut til å være et veletablert guild. Og et norsk guild hadde vært kjekt å være med i.

Generelt:

Om du kjenner noen i The Dragonfell Tribe fra før? No

Hvis ja, hvem?

Hvordan fant du fram til oss(forum, ingame, google etc.)? google, facebook

Hva forventer du av The Dragonfell Tribe? Et oppegående og ryddig guild der eg kan spørre om hjelp og tips og få kunne være med på et lag.

Hva kan du tilføre The Dragonfell Tribe? Har Retri Pala som eg bruker som hovedkarakter. Men var tank,maintank i tidligere guild og håper på å kunne delta som tank etter gammelt.
    Eg har og demon-lock som eg er glad i og som eg vil dra med meg videre.
    Og så er eg glad i spillet og håper på å fortsette med det lenge. :)

2. Eratype

Eratype Hærfører

Hei Thomas! Søknaden din er avslått, vi tar ikke inn nye borgere nå.
    Lykke til videre. :)

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page