Velkommen til The Dragonfell Tribe sitt tilholdsted!
Du er ikke en registrert bruker hos oss, for å bli det trykk her for eller

Borgersøknad: Storfisker

Discussion in 'Søknadsforum' started by TDT, May 4, 2017.

1. TDT

TDT Well-Known Member

Member Name Storfisker

Rutene man fyller ut kan utvides med å dra i hjørnet!

Fortell litt om deg selv!

Navn i virkeligheten: Stein Andresen

Hvor du kommer fra: Bor på Vesterøy - Hvaler, men er oppvokst på Lørenskog.

Alder: 41

Hvem er du? (Fortell litt om deg selv): Gladgutt (mann) som ikke tar seg selv høytidelig. Fiske, friluftsliv, god mat og godt drikke er noen av interessene utenom gaming. Spiller mye alene da jeg er den eneste aktive i forrige guild. Hyggelig å ha noen å game/snakke med.

World of Warcraft info:

Navn på karakteren din: Storfisker, Brutaful, Trinni
    link til hovedkarakteren din fra armory: Har ikke app på denne pc. Druid 907, DH 902

Hvilke andre guilds du har vært i, og hvilken rolle hadde du der? Kjent guild er Ragnarok/SWTOR. Var DPS, men endte opp som tank. Guild jeg er i nå med disse "toons" er "Army Of Durotan" men er ikke veldig aktiv Guild. Har 10 lvl 100 på Jaedenar, men flyttet/levlet på Kazzak. Begynte å bli lei av 20+ Ally rundt meg hele tiden.

Hvorfor forlot/forlater du din forrige guild? Academy - Jaedenar er død, bortsett fra meg... Army of Durotan ble jeg invitert til når jeg flytter Drodden over til Kazzak. Har ingen relasjon til denne guilden.

Hvorfor ønsker du å bli medlem av The Dragonfell Tribe? Kjenner Felgrin fra før og er lei av å game alene. Han snakker godt om guilden.

Generelt:

Om du kjenner noen i The Dragonfell Tribe fra før? Yes

Hvis ja, hvem? Felgrin (Espen)

Hvordan fant du fram til oss(forum, ingame, google etc.)? Felgrin

Hva forventer du av The Dragonfell Tribe? Ønsker noen å game/prate med. Spilt mye alene da de fleste jeg kjenner har kuttet WoW.

Hva kan du tilføre The Dragonfell Tribe? Hyggelige samtaler og gode gaming opplevelser. Er ikke veldig klar for "hardcore" raiding/gaming, men interessen kan komme tilbake senere. Har kun spilt pve i Legion. Heal/Dps er det jeg liker

2. Karadim

Karadim Guild Master

Akseptert, whisper Karadim, Nibblets, Xacuraga, Eccentric, Eratype eller Eleaenor for invite.

Velkommen!

Share This Page