Velkommen til The Dragonfell Tribe sitt tilholdsted!
Du er ikke en registrert bruker hos oss, for å bli det trykk her for eller

Borgersøknad: Storepai

Discussion in 'Søknadsforum' started by TDT, Apr 15, 2017.

1. TDT

TDT Well-Known Member

Member Name Storepai

Rutene man fyller ut kan utvides med å dra i hjørnet!

Fortell litt om deg selv!

Navn i virkeligheten: Kjetil

Hvor du kommer fra: Birkeland

Alder: 29

Hvem er du? (Fortell litt om deg selv): Bor med min somboer i en leilighet på det søte sørland. Liker Data/teknologi og spill og er en veldig sosial person av natur :)

World of Warcraft info:

Navn på karakteren din: Storepai
    link til hovedkarakteren din fra armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/Storepai/simple

Hvilke andre guilds du har vært i, og hvilken rolle hadde du der? Er en stund siden jeg har vært i noe annet enn "Cesspool" guilds igrunn, men jeg var casual med en Alliance guild sammen med Rawfodog/Sing i noen år kalt Einherjer:)

Hvorfor forlot/forlater du din forrige guild? Var vel heller slik at guilden forlot meg:) hehe. 90% av guilden transferet jo til Horde på Kazzak:) fulgte etter i senere tid men har som sagt bare svinset litt rundt i cesspool guilds før nå:)

Hvorfor ønsker du å bli medlem av The Dragonfell Tribe? Har en kamerat som er Borger i deres guild og ut ifra hva han forteller virker dere som en hyggelig gjeng, og jeg som folk flest vil jo spiller med hyggelig folk så godt det lar seg gjøre ^_^

Generelt:

Om du kjenner noen i The Dragonfell Tribe fra før? Yes

Hvis ja, hvem? Rawfodog(Spiller mest på alten "Sing" eller "Plurrah")

Hvordan fant du fram til oss(forum, ingame, google etc.)? Gjennom Irl kompis:)

Hva forventer du av The Dragonfell Tribe? Forventer ikke mye for å være ærlig, annet enn god stemning og ett godt miljø :) Søker på Borger fordi jeg ikke har muligheten til å raide med den jobben jeg har men heldigvis har jo Legion masse annet enn raiding å tilby og har hørt dere er temmelig aktive i M+ :)

Hva kan du tilføre The Dragonfell Tribe? Godt humør og tørr humor :p heh

2. Karadim

Karadim Guild Master

Akseptert, whisper Karadim, Nibblets, Xacuraga, Eccentric, Eratype eller Eleaenor for invite.

Velkommen!

Share This Page