Velkommen til The Dragonfell Tribe sitt tilholdsted!
Du er ikke en registrert bruker hos oss, for å bli det trykk her for eller

Borgersøknad: Rawfodog

Discussion in 'Søknadsforum' started by TDT, Jun 1, 2017.

1. TDT

TDT Well-Known Member

Member Name Rawfodog

Rutene man fyller ut kan utvides med å dra i hjørnet!

Fortell litt om deg selv!

Navn i virkeligheten: Terje Hauge

Hvor du kommer fra: Kommer fra Birkeland :) ei lita bygd på sørlandet.

Alder: 25

Hvem er du? (Fortell litt om deg selv): Temmelig oppegående, livlig og mest sannsynelig litt for avhengig av WoW :) Veldig sosial når jeg spiller og sitter somregel på TS eller discord sammen med venner jeg spiller sammen med:)

World of Warcraft info:

Navn på karakteren din: Activevirus
    link til hovedkarakteren din fra armory: https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/kazzak/activevirus

Hvilke andre guilds du har vært i, og hvilken rolle hadde du der? Før Legion har jeg kun vært i PvP guilds der jeg kjørte RBGs og Arena.

Hvorfor forlot/forlater du din forrige guild? legion sitt PVE content har vært så bra at jeg har begynt en del mer med PVE, så forlot PvP guilden i håp om å finne en artig PVE guild som tar inn aktive medlemmer som ikke nødvendigvis kan stille til raids pga jobb situasjonen:)

Hvorfor ønsker du å bli medlem av The Dragonfell Tribe? Har hørt mye bra om dere fra Sing/Rawfodog og Storepai, og dere virker som en veldig koselig gjeng som jeg håper å bli en del av ^_^

Generelt:

Om du kjenner noen i The Dragonfell Tribe fra før? Yes

Hvis ja, hvem? Rawfodog/Sing og Storepai

Hvordan fant du fram til oss(forum, ingame, google etc.)? Forumlink via Sing.

Hva forventer du av The Dragonfell Tribe? En trivelig atmosfære og god humor :eek:)

Hva kan du tilføre The Dragonfell Tribe? Jeg har ingenting imot å hjelpe andre, med mindre Mage tower er oppe:p for da skal Kruul ned. 1/4 Tank characters ferdige og gir meg ikke før alle tanksa mine har skinnen ^_^

2. Karadim

Karadim Guild Master

Akseptert, whisper Karadim, Nibblets, Xacuraga, Eccentric, Eratype eller Eleaenor for invite.

Velkommen!

Share This Page