Velkommen til The Dragonfell Tribe sitt tilholdsted!
Du er ikke en registrert bruker hos oss, for å bli det trykk her for eller

Borgersøknad: Marius

Discussion in 'Søknadsforum' started by TDT, Apr 6, 2017.

1. TDT

TDT Well-Known Member

Member Name Marius

Rutene man fyller ut kan utvides med å dra i hjørnet!

Fortell litt om deg selv!

Navn i virkeligheten: Marius

Hvor du kommer fra: Oslo

Alder: 26

Hvem er du? (Fortell litt om deg selv): Hei! Jeg er en 26 år gammel data nerd. Har en bachelor i programmering og jobber med det fulltid. På fritiden er jeg, som mange andre her, glad i å game. For tiden er det wow jeg er mest gira på. Jeg er også glad i trene og holde meg i god form.

World of Warcraft info:

Navn på karakteren din: Khaleesie
    link til hovedkarakteren din fra armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/Khaleesie/simple

Hvilke andre guilds du har vært i, og hvilken rolle hadde du der? Jeg har ikke vært aktiv i et guild i legion enda. Har prioritert å spille med venner og å bli med dem i det så kalte "kose raidet", da det har passet.

Hvorfor forlot/forlater du din forrige guild? Har ikke vært aktiv i et guild tidligere i legion.

Hvorfor ønsker du å bli medlem av The Dragonfell Tribe? Bli med i et større nettverk som gjør det lettere å finne andre spillere for PVE og PVP content. Det åpner også for lettere å kunne spille med mine venner, som allerede er med i guildet. Jeg har som sagt vært med i noen raids allerede, og dere virker som en flink gjeng som også setter pris på det sosiale.

Generelt:

Om du kjenner noen i The Dragonfell Tribe fra før? Yes

Hvis ja, hvem? Draiman, Ediblæ, Attractiv og Kritana

Hvordan fant du fram til oss(forum, ingame, google etc.)? Er venner (nevnt overnfor) som har fortalt meg om guildet, og jeg har vært med på noen raid.

Hva forventer du av The Dragonfell Tribe? Egentlig det samme som er grunnen for at jeg ønsker å bli med. Lettere kunne spille med mine venner. Bli med på flere raids når det passer osv.

Hva kan du tilføre The Dragonfell Tribe? Godt humør, blir gjerne med på kose raid og evetuelt andre raid dersom det skulle være ønskelig. Er også glad i pvp, så om det er interessant har jeg endel erfaring på over 2k rating på flere karakterer.

2. Nibbelets

Nibbelets Hærfører Hearthstone champ 2015

Akseptert, whisper Karadim, Nibblets, Eccentric, Xacuraga eller Eratype for invite :)

Share This Page