Velkommen til The Dragonfell Tribe sitt tilholdsted!
Du er ikke en registrert bruker hos oss, for å bli det trykk her for eller

Borgersøknad: Layonhoofz

Discussion in 'Søknadsforum' started by TDT, Feb 7, 2017.

1. TDT

TDT Well-Known Member

Member Name Layonhoofz

Rutene man fyller ut kan utvides med å dra i hjørnet!

Fortell litt om deg selv!

Navn i virkeligheten: Kim Thore Mikkelsen Engesveen

Hvor du kommer fra: Jeg kommer ifra en liten bondeplass som heter "Birkeland" og har vell budd her siden jeg var 7år i 1997.

Alder: 27år

Hvem er du? (Fortell litt om deg selv): Jeg er egentlig en veldig på og av person når det kommer til wow, men jeg er en veldig sosial person og hjelper gjerne til visst noen trenger hjelp. Jeg har budd på birkeland så og si hele mitt liv og blitt kjent med mange flotte mennesker her. Jeg ble f.eks kjent med en i deres guild: "Rawfodog". Hatt en litt krevende oppvekst men ser ut som jeg klarte meg bra men dret meg på skolebenken hehe.

World of Warcraft info:

Navn på karakteren din: Layonhoofz
    link til hovedkarakteren din fra armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/Layonhoofz/simple

Hvilke andre guilds du har vært i, og hvilken rolle hadde du der? Helt ærlig har jeg nesten ikke spilt.. spilte veldig lite i wod, men var i en norsk guild på stormscale for mange år siden som het "svett"

Hvorfor forlot/forlater du din forrige guild? så liksom ikke noen grunn til å ha guild visst e ikke gjorde noe/spilte :)

Hvorfor ønsker du å bli medlem av The Dragonfell Tribe? Social, venn av meg er med, å ser for meg at det blir en koselig opplevelse :)

Generelt:

Om du kjenner noen i The Dragonfell Tribe fra før? Yes

Hvis ja, hvem? Rawfodog

Hvordan fant du fram til oss(forum, ingame, google etc.)? Hjelp av min venn i guilden her

Hva forventer du av The Dragonfell Tribe? ingenting helt ærlig, jeg søker som social status, å vill egentlig bare være social å være i godt selvskap å hjelpe til når e kan

Hva kan du tilføre The Dragonfell Tribe? tørr humor, hjelp, sosiale ferdigheter

Share This Page