Velkommen til The Dragonfell Tribe sitt tilholdsted!
Du er ikke en registrert bruker hos oss, for å bli det trykk her for eller

Borgersøknad: Chewbaccairl

Discussion in 'Søknadsforum' started by TDT, May 16, 2017.

1. TDT

TDT Well-Known Member

Member Name Chewbaccairl

Rutene man fyller ut kan utvides med å dra i hjørnet!

Fortell litt om deg selv!

Navn i virkeligheten: Sebastian

Hvor du kommer fra: Oslo

Alder: 25

Hvem er du? (Fortell litt om deg selv): Jeg er en laidback hyggelig type som jobber som barista, står på longboard og digger musikk. Hører på absolutt alt mulig, men er spesielt glad i indie, funk, disco og soul. Om sommeren er jeg som regel alltid ute og skater når sola skinner. Av venner blir jeg sett på som en morsom, pålitelig og sosial type. Jeg har nada problemas med å snakke med folk og er generelt veldig glad i mennesker. Liker å høre hva de driver med og generelt ha en hyggelig tone med folk. Dette er noe jeg praktiserer "in-game" også. Jeg gir folk gratis portals og "ha en fin dag", og er behjelpelig om hvem som helst, guild eller ikke guild, skulle /w.

World of Warcraft info:

Navn på karakteren din: Jævel (Vanskelig å si hvem som er hovedkarakter ettersom jeg har mange karakterer i forskjellige lvls, og har byttet mye på, men Jævel er vel den med mest /played)
    link til hovedkarakteren din fra armory: "The page you're viewing is not yet available on the new World of Warcraft website. Sorry for the inconvenience!"

Hvilke andre guilds du har vært i, og hvilken rolle hadde du der? (WoW armory funker ikke nå, og ingen av karakterene mine vil vises. Men de jeg har spilt mest på er alle på Ravencrest Alliance og heter; Jeantonique, Hippiedari, Motekongen, Aracuan, Jævel)

F U N K (Ravencrest - Tbc)