Velkommen til The Dragonfell Tribe sitt tilholdsted!
Du er ikke en registrert bruker hos oss, for å bli det trykk her for eller

Borgersøknad: Chewbaccairl

Discussion in 'Søknadsforum' started by TDT, May 16, 2017.

1. TDT

TDT Well-Known Member

Member Name Chewbaccairl

Rutene man fyller ut kan utvides med å dra i hjørnet!

Fortell litt om deg selv!

Navn i virkeligheten: Sebastian

Hvor du kommer fra: Oslo

Alder: 25

Hvem er du? (Fortell litt om deg selv): Jeg er en laidback hyggelig type som jobber som barista, står på longboard og digger musikk. Hører på absolutt alt mulig, men er spesielt glad i indie, funk, disco og soul. Om sommeren er jeg som regel alltid ute og skater når sola skinner. Av venner blir jeg sett på som en morsom, pålitelig og sosial type. Jeg har nada problemas med å snakke med folk og er generelt veldig glad i mennesker. Liker å høre hva de driver med og generelt ha en hyggelig tone med folk. Dette er noe jeg praktiserer "in-game" også. Jeg gir folk gratis portals og "ha en fin dag", og er behjelpelig om hvem som helst, guild eller ikke guild, skulle /w.

World of Warcraft info:

Navn på karakteren din: Jævel (Vanskelig å si hvem som er hovedkarakter ettersom jeg har mange karakterer i forskjellige lvls, og har byttet mye på, men Jævel er vel den med mest /played)
    link til hovedkarakteren din fra armory: "The page you're viewing is not yet available on the new World of Warcraft website. Sorry for the inconvenience!"

Hvilke andre guilds du har vært i, og hvilken rolle hadde du der? (WoW armory funker ikke nå, og ingen av karakterene mine vil vises. Men de jeg har spilt mest på er alle på Ravencrest Alliance og heter; Jeantonique, Hippiedari, Motekongen, Aracuan, Jævel)

F U N K (Ravencrest - Tbc)
    Var med i F U N K for maaange år siden, morsomt om noen i Dragonfell Tribe var med der også. Jeg var druid healer med Jævel og var med og raidet til Gurtogg Bloodboil i Black Temple, samt halve Mount Hyjal og hele Zul Aman hver uke. Utover dette har jeg kun vært i random casual guild og en guild som het Clearly Ebayed med noen venner på Ravencrest.

Hvorfor forlot/forlater du din forrige guild? Guilden disbanda etter TBC var ferdig såvidt jeg husker.

Hvorfor ønsker du å bli medlem av The Dragonfell Tribe? Jeg har alltid spilt Alliance og nå har jeg veldig lyst til å spille Horde. Jeg har ingen karakterer på Kazzak, men tenker å levle opp flere karakterer der om jeg får innpass i guilden. Med tiden er det ikke umulig at jeg merger over et par karakterer. Jeg har Jeg lærer meg spansk for tiden og har derfor installert WoW på spansk(funker utrolig bra btw). Det er hovedmotivasjonen min for å spille nå, fordi det er en kjempefin måte å få spansken inn både språkmessig (av NPC'er som snakker), og å prøve å tolke quests. Som alle mennesker har jeg lyst til å være en del av noe større enn meg selv, og vil derfor gjerne bli med i det som virker som en skikkelig hyggelig og ordentlig guild. Jeg har lyst å bli kjent med nye mennesker, ha noen å queste med, gjøre pvp, dungeons osv. Generelt være med på "laget" og skape god stemning i guilden.

Generelt:

Om du kjenner noen i The Dragonfell Tribe fra før? No

Hvis ja, hvem?

Hvordan fant du fram til oss(forum, ingame, google etc.)? Jeg søkte etter "norsk guild wow" på google og dere dukket opp som det beste alternativet by far:)

Hva forventer du av The Dragonfell Tribe? At det er folk online, at det er åpent for å "finne på ting" sammen ingame, hjelpe hverandre om det skulle være noe og generelt ha lyst til å bli kjent med folk.

Hva kan du tilføre The Dragonfell Tribe? Jeg kan tilføre en hyggelig, karismatisk type som alltid vil det beste for folk, som er kreativ og hjelpsom og har genuint lyst til å game med likesinnede folk. Jeg har ingen planer om å raide eller game noe hardcore med det første (derfor borgersøknad), men som sagt har jeg kjempelyst å være del av en guild med hyggelige folk når jeg først bruker såpass mye tid ingame som jeg gjør nå. Håper det lar seg gjøre, og jeg svarer gjerne på spørsmål om det skulle være noe. Ha en super dag!

2. Karadim

Karadim Guild Master

Hei! Denne blir desverre avslått. Vi har mange nye, og da tar vi ikke inn folk som ikke kjenner noen fra før av.

Share This Page