Velkommen til The Dragonfell Tribe sitt tilholdsted!
Du er ikke en registrert bruker hos oss, for å bli det trykk her for eller

Borgersøknad: Attractiv

Discussion in 'Søknadsforum' started by TDT, Jan 12, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TDT

TDT Well-Known Member

Member Name Attractiv

Rutene man fyller ut kan utvides med å dra i hjørnet!

Fortell litt om deg selv!

Navn i virkeligheten: Håkon

Hvor du kommer fra: Oslo

Alder: 25

Hvem er du? (Fortell litt om deg selv): 25 år gammel dude fra oslo som studerer Grafisk design. Litt for douche til tider når det kommer til sarkasme, men det finner man fort ut er useriøst når man har kjent meg en liten stund. Spilte litt for mye spill før, men tar det litt mer rolig pga studier. Forresten så er draiman for liten til å si at han er bedre enn meg.

World of Warcraft info:

Navn på karakteren din: Attractiv
    link til hovedkarakteren din fra armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/Attractiv/simple

Hvilke andre guilds du har vært i, og hvilken rolle hadde du der? var i Method på Shaman i en periode, men det var pga jeg spilte Arena med et par av membersene deres. Har egentlig alltid spilt med kompiser og folk fra Flying Circus og et guild som het Vendetta fra Vanilla siden det startet i Vanilla.

Hvorfor forlot/forlater du din forrige guild? Er bare i et guild jeg fikk Draiman når jeg flyttet over på servern for 2 mnder siden.

Hvorfor ønsker du å bli medlem av The Dragonfell Tribe? Fordi det er her kompisene mine sier det skjer, folk er hyggelige, folk er gode til å spille, man kan være casual om man ønsker det, Samtidig som det er mulighet for å spille mer hardcore innenfor raid og faktisk ha progress på det. Selvom det er adskilt med ranks.

Generelt:

Om du kjenner noen i The Dragonfell Tribe fra før? Yes

Hvis ja, hvem? Draiman, Ediblæ

Hvordan fant du fram til oss(forum, ingame, google etc.)? Fikk linken av Draiman og hørte litt fra han om det.

Hva forventer du av The Dragonfell Tribe? Et hyggelig og greit guild som er down for å spille sammen. Samt et bra sosialt nettverk rundt det sosiale være det ingame eller offline.

Hva kan du tilføre The Dragonfell Tribe? Hyggelig personlighet i guildet, samt hjelpende hånd om noen ønsker det.

2. Eratype

Eratype Hærfører

Hei Håkon! :)
    Søknaden din er godkjent! Velkommen skal du være!
    Når du er klar for invite er det bare å huke tak i en av hærførerne.

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page